mandag 14. mars 2011

Jesus frelse deg!

Trenger du frelse, god helse, eller en god filosofi til livet?
Slenger slemme farger frem, ja, forå få det te å svive,
Her kommer Pi, Hvem og Tricolore og de river, 
regga folk fojåsiesånn, stimer og rimer til klokka kimer
Det her er siste nyheten på denne glohete poteten,
se her kommer bønda, for å hisse opp almennheten,
harru hørt om midt i daln? Her kommer karn, jaja,
sarru kjørt tom i baren, nei, har satt garn for   anja
alle sammen er med, alle sammen sier hold fred,
ikke tru det, at du kommer til å snurre før jeg, seee,
har måkkå deg i huet, holde seg vekk, eller bli lekk,
alle folka sier at jeg kommer te å drepe deg og slekk-
truru som alle andre at denna karn sjuk i huet?
ja, bare se når at ottværen ender opp på sjukehuset,
Eller så tilintetgjør jeg deg, jeg er frelseren på ny.
jeg er drøy og syk, og flyr av gårde på en eventyrsky,
jeg går på vannet, du kan banne på at jeg kan det
jeg kan panne hver eneste mann i dette landet 
griser noen liter oppi spannet, kaster det i badevannet
spiser noen biter sopp vi granner, vi digger're og kan det
hva er det du vil, mann, bør værra snill, san, see`? 
la meg ha det chill, mann, la meg leve livet som jeg lever liv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar