torsdag 24. mars 2011

Sitter og loker..

Her sitter jeg og koker.. Huet blir varmt mens magen blir kald. Hmmmm, lurer på hva jeg skal i morgen, kanskje kommer svaret med solen.. Det blir vel døgnings i dag. Jaggu er jeg loka nå as.. Hmmm, ting er egentlig loka nå. Trur jeg bare stikker dit det er varnt jeg as, ekke mer med det. Ingen gidder vel egentlig sitte her oppe i vinterkulda hvis de ikke må? Fan sol, varme, palmer og drikke, gleder meg masse.

Hva i alle dager skal man gjøre et sted der man blir kikket skakt på på grunn av tre farger, jeg får så lyst til å bare spraye ned hele jevla psykosehølet i grønt, gult og rødt.. Lurer på hva noen hadde sagt da. Det får jeg nok antagelig aldri økonomio til, så om jeg har baller til det blir underordnet. Men sånn er det jo bare noen ganger når man bare prater pjatt fra ene enden til andre enden. Pjattapjatt, sa pjattmakeren til bakeren.

Eru rasta? Si e a? Jeg trenger info..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar