mandag 14. mars 2011

Yeah

Noen trenger det bare, sånn er det. Kommenter hvis mener noe annet enn at denna karn had it coming, da blir jeg mektig provosert as.. Jeg så den her og bare tenkte hell yeah, seff skal jeg ha den her ut til flest mulig så de skjønner hva som skjer hvis man er idiot.. Idioter er det mange av og flere blir født hver dag. Hvis noen tok livet av alle idiotene kunne vi ha matet hele den resterende befolkningen i verden og fortsatt hatt igjen ressurser. Vi kunne slutta ha valg. Vi kunne hatt det bra. Vi hadde ikke hatt krig. Vi ville hatt iskremlevering på døra. Vi ville hatt interngærnkuldrivethrough. Alt hadde vært bra! Men ingen andre enn meg skjønner at for å få det fint ,å vi drepe en del idioter. Det kan selvfølgelig hende at idiotene setter seg til motverge, og det kan bli borgerkrig, men det er jo tross alt idiotenes egen skyld, hadde de ikke vært noe så inn i helvetes idioter så hadde vi sluppet å ta livet av dem også. Noen mennesker tenker rett og slett ikke i det hele tatt.

Ser jeg en idiot slenger jeg'n på hengern,
så knytter jeg leggen te hengerfeste, bæng,
så kjører vi hundre, seksti, hundre, hold fast,
detter du av blir du faktisk fakd, ja as,
du henger etter i trevler, vi har lagt halve deg bak oss,
du kunne hatt venner, jenter, men er idiot som vil sloss,
du angrer, der tenna skrangler og hangler
du sku ønske denna dagen aldri hadde blitt en rangel,
du fikk møte kara som slår så tenna flagre,
du veit jeg takke et øre for å pumpe trynet ditt med hagle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar